0 کالا - 0تومان
logo-samandehi

 

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

74576000

تحویل اکسپرس

تضمين بهترین كيفيت

تضمين بهترین قیمت

ضمانت مرجوعی

برش و بسته بندی دلخواه

اردک را بهتر بشناسیم

اردک

اردک از جمله ماکیانی است که طبعی گرم داشته و بدلیل دارابودن ویتامین ها و املاحی مانند پروتئین، فسفر، ریبوفلاوین،تیامین، آهن، روی، سلنیوم، فولات، منیزیم و ویتامین های B6 و B12 ارزش غذایی بالایی دارد. کلسترول آن خصوصا هنگام استفاده با پوست در حدی است که سه چهارم نیاز بدن انسان به چربی روزانه که حدود 300 میلی گرم می باشد را برطرف می کند. کالری موجود در 100 گرم گوشت اردک خام با پوست 400 و بدون پوست 132 می باشد.

خصوصیات گوشت اردک

گوشت اردک خون ساز و بسیار دیر هضم و نفاخ است و تنگی‌نفس و تپش‌قلب را تا حدودی تسکین می دهد. مصرف بال آن ذر ذرمان لاغری و استفاده ار این نوع گوشت جهت تقویت کلیه ها و افزایش قوای جنسی مؤثر است. از پیه این پرنده در درمان سرفه، خشکی سینه،‌ سوزش معدهو خشونت صدا استفاده می کنند. بهتر است بدانید غذاهایی که با گوشــت اردک پختــه می شوند به جذب بهتر سلول ها در تآمین مواد مورد نیاز بدن کمک کرده و موجب افزایش وزن می شود.مصرف تخم‌ این پرنده هم برای رفع لاغری و تنگی سینهیا برای افرادی که به هر دلیلی دچار خونریزی هستند، توصیه می‌شود.

طرز استفاده از گوشت اردک

شکم اردک را با سبزی هایی مانند‌ زنجبیل، سکنجبین، کرفس،‌ گشنیز،‌ دارچین و آویشن که جزو مصلح‌های این گوشت هستند پر کنید و آن را کاملا بپزید تا عوارض ناشی از آن به حداقل برسد.

منابع:

www.akairan.com

            www.aftabir.com

  www.oabab.net

 www.khabareno.com

logo-samandehi
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8/30 الی 20 پاسخگوی شما خواهیم بود.
021-74576000